Oferta

Harmonia w biznesie

Dla firm, które chcą kompleksowo zadbać o wsparcie zdrowia psychicznego swoich Pracowników przygotowaliśmy ofertę abonamentową. To program profilaktyczny Harmonia w Biznesie, który składa się z trzech modułów: analizy, edukacji i opieki psychologicznej. Zachęcamy do skorzystania z pełnej oferty, jednak jeżeli w danej firmie nie ma takiej potrzeby – możliwe jest również wykupienie jedynie jednego lub dwóch wybranych modułów.

Moduł 1 – analiza

Ankieta profilaktyczna: To ankieta (możliwa do wypełnienia online) dla każdego objętego programem Pracownika. Przeprowadzana jest w celu zdiagnozowania najczęściej występujących problemów, mogących mieć wpływ na funkcjonowanie osoby zatrudnionej w firmie (depresji, satysfakcji z wykonywanej pracy, wypalenia zawodowego). Ankieta jest anonimowa – jej wynik nie jest nigdzie zapisywany, zobaczy go jedynie sam pracownik.

Raport dla firmy: To materiał przygotowany na podstawie ogólnych wyników ankiet – pokazuje całokształt sytuacji w firmie. Zawiera on statystyki dotyczące występujących w firmie problemów. Wyniki podawane są w skali procentowej.

Moduł 2 – edukacja

Seminaria lub webinaria: To wystąpienia organizowane w siedzibie klienta lub w formie zdalnej. Ich tematyka dostosowana jest do wyniku przedstawionego w Raporcie dla Firmy. Dostępny zakres tematyczny obejmuje następujące kwestie: depresję, wypalenie zawodowe, satysfakcję z wykonywanej pracy oraz stres.

Dyżur specjalisty w siedzibie Klienta: Odbywa się po seminarium i trwa 5 godzin. Podczas dyżuru organizowane są indywidualne spotkania z pracownikami, pogłębiana jest wiedza z zakresu tematyki seminarium oraz udzielane są odpowiedzi na nurtujące pracowników pytania.

Moduł 3 – opieka psychologiczna

Spotkania z psychoterapeutą: W zależności od potrzeb spotkania mogą stanowić dalszą diagnostykę lub psychoterapię. W ciągu roku w ramach programu obowiązuje limit 3 usług przysługujących jednemu pracownikowi.

Telefoniczne wsparcie psychologiczne: To bieżące wsparcie dla pracowników oraz pomoc w określeniu kierunku leczenia. W celu skorzystania z usługi należy zadzwonić pod dedykowany numer i umówić się na konsultację telefoniczną. Wsparcie udzielane jest w wyznaczonych godzinach.

Produkt dostępny jest w ramach sprzedaży B2B. Szczegółowe informacje można uzyskać, pisząc na sprzedaż@luxmed.pl

W naszym serwisie wykorzystujemy pliki Cookies. Są one zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celach statystycznych oraz ułatwienia korzystania z serwisu. Ustawienia te zawsze można zmienić. Szczegółowe informacje o plikach Cookies znajdują się w Polityce Prywatności.